Drzwi otwarte a marketing

„Drzwi otwarte” są jedną z metod prezentacji nieruchomości. Jej celem jest zapoznanie szerokiej grupy potencjalnych klientów z Twoim mieszkaniem/domem w jednym czasie.

 

Proponujemy tą metodę prezentacji gdy jest duże zainteresowanie ofertą sprzedaży. To już najczęściej wiadomo w pierwszych dniach po publikacji ogłoszenia.

 

Korzyści wynikające z „drzwi otwartych”:

 

• Potencjalni klienci chętniej podejmują decyzję widząc zainteresowanie innych osób ofertą;

 

• W ciągu jednego dnia (najczęściej kilku godzin) można pokazać nieruchomość wielu osobom;

 

• Oszczędność czasu. Wiemy jak i kogo zaprosić na tego typu prezentację. Mamy swoją bazę klientów poszukujących konkretne nieruchomości.

 

• Prezentacja przebiega z udziałem agenta nieruchomości, który dzięki swojemu doświadczeniu potrafi zweryfikować zainteresowanie oglądających i przeprowadzić negocjację osób zainteresowanych kupnem by przyniosły konkretne rezultaty. Czasami nawet podbijając cenę wywoławczą poprzez przeprowadzenie licytacji.

 

Po zorganizowaniu takiej prezentacji najczęściej wiadomo jakim zainteresowanie cieszy się oferowana nieruchomość, czy już znajdzie swojego nowego nabywcę. Ewentualnie dostarczy informacji jakie czynności należy podjąć i co poprawić, żeby ofertę uczynić bardziej atrakcyjną.

Wyszukiwarka

Typ transakcji

Rodzaj nieruchomości

Lokalizacja

Ulica

Numer oferty

Liczba pokoi

Liczba pomieszczeń

od do

Cena (PLN)

od do

Cena za m² (PLN)

od do

Powierzchnia m2

od do
Szukaj